torsdag 26 januari 2012

Tack.


Chefen tog tag i mig helt oförberett och frågade om jag ville ha ett vikariat. Jag hade inte alls trott att det var jag som skulle få det. Säkert är det flera som blev besvikna och kanske sura. Men jag är otroligt glad! Nu slipper jag vara tillgänglig alla dagar, säga ja mer än jag vill och orkar. Nu vet jag hur min ekonomi kommer att se ut ett tag och nu kan jag planera saker igen. Bara en sån sak som att veta att jag hinner träna varje vecka.

Jag köpte tulpaner och tjärnlökar på vägen hem.


2 kommentarer:

  1. Ohhh! Grattis! Vad glad jag blir för din skull! Och så skönt att veta att du har en stabil ekonomi för ett tag framöver nu.

    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  2. Grattis kära vän, vad härligt för dig, för er!!!

    Kramar ses snart hoppas jag (:

    SvaraRadera