onsdag 1 augusti 2012

God kväll, Onsdag.





Vet inte riktigt vad jag ska säga.

Jag har haft migrän hela dagen.
Har det mycket mer sällan nu sen jag började med ackupunktur. Men idag slog det till ändå.

Jag har fotat en lampa som ska säljas. Plockat upp några saker från igår som P ska få ha i en utklädningslåda. Och ätit italiensk glass och promenerat med syster + C som precis kommit hem från Italien.

Dom sötaste och godaste italienska kakorna fick vi av dom. Roiibos te och den här låten nu.
The tallest man on earh.

Ps.
(om någon vill berätta hur man länkar direkt till spotify så skulle jag bli glad..)

2 kommentarer:

  1. Du går in i Spotify, markera den låt du vill länka, tryck ctrl+c, gå tillbak till inlägget och infoga med hjälp av ctrl+v - voila! Låten är där.

    Hoppas du har det bra. Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också dem.

    SvaraRadera