torsdag 11 oktober 2012

Höstens Moodboard.




När jag tittar på det jag tagit fram till min mood board så slår det mig
att det påminner mycket om mig som liten.
Flickrummet som var fyllt med små askar och snören, blommor, blommigt,
pastell och vackra tvålar.
Och min mamma sa härom dan att vårt sovrum påminner om mitt flickrum,
som det var när jag var tio, fast på ett vuxet sätt.
Ganska fint ändå.
Jag älskar och hämtar inspiration av just det.
Fina tepaket och vackra tvålar som doftar, snören, naturmaterial, ljusa toner,
skirt silkespapper,
små skrivböcker som får mig att längta efter att samla ord och meningar igen.
Hitta fler mood boards hos Fabriken

12 kommentarer:

  1. Underbara färger - det här går jag igång på!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt moodboard du visar upp! Jag har börjat gilla hösten mer och mer! Tycker det är så fint med alla färger och njuter av den krispiga luften ute!

    Så fina färger!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Åh, vilka fina bilder! Jag dök verkligen in i dem för att se detaljerna. Härligt!
    M v h
    Karin

    SvaraRadera
  4. Oj. vad jag gillar den turkosa tonen över allt. Och de fantasieggande motiven. En favorit!

    SvaraRadera
  5. Åh vad glad jag blir att så många gillade mitt moodboard! Tack för era kommentarer - dom gör mig himla glad!

    SvaraRadera
  6. känner ju igen mig, det från när man var liten..bara i vuxenvariant. din mamma verkar så rar..

    kramar Lycke

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera