fredag 23 november 2012

Att göra annorlunda.




 
 
 En banan, tre kiwi, kokosvatten och is. Det är min frukostdrink just nu.
Och chokladen ska vara minst 70% kakao och kaffet svart.
I alla fall på vardagar säger vi.
 
Min kropp längtar efter att springa fort fort.
Längtar efter att dansa zumba och få sitta ensam i en bastu efteråt.
 
Jag är nog lite trött just nu
men jag ska försöka tänka på att säga mer Ja än nej och vänta lite bara...
 
Tidigare idag gick vi till skogen och jag tänkte att det här borde vi göra oftare.
Så vackert och friskt och fint för själen.
 
En finfin helg önskar jag er.
 
Ps. Klänningen får stå för lite sommarlängtan.
 

2 kommentarer:

  1. Här har du en till kropp som längtar efter lite arbete och att få svettas på ett gym. Den här veckan körde jag första träningspasset efter graviditeten. Härligt!

    SvaraRadera
  2. Känner jag månne igen klänningen? I så fall sitter det långt inne i mitt minne, men jag tror nästan det ...?

    SvaraRadera