onsdag 9 januari 2013

Moodboard i bruna toner och pastell.


Nu får det vara slutpratat om sjukdomar på ett tag känner jag. Och så fokuserar vi på roligare saker, 
eller hur?

Något som gör mig glad, ofta lycklig, är att samla ihop det jag tycker om och fotografera. 
Tiden försvinner nästan och jag är bara här och nu,
(vilket jag tydligen har ganska svårt för annars).

Här är en samling saker jag gillar just nu. Färgerna, formerna,  minnena, det genuina.

Skorna: Moheda
Mulberry kalender: Tradera (ett tips! Mycket billigare och ofta slitet på ett fint sätt)
Saxen och vasen: Kvart interiör
Snöre på rulle: Granit
Lilla brukets tvål finns hos Mimmi Staaf
Plockepinnet köptes på loppis för en femma.
Fotot är på min mammas barndomshund.

Så var det med det. Ha en fin dag <3

5 kommentarer:

  1. Hahaha, jag är precis likadan! Vilket jättefint moodboard, du är duktig du :)

    SvaraRadera
  2. Så roligt att min mysiga mops Bruzzie får vara med. Han föddes i slutet på femtiotalet, så det är en stund sen.

    SvaraRadera
  3. Underbart fint! Ska nog minsann också göra ett moodboard till Fabriken i morgon. Tack för inspirationen! Och krya på dig!

    SvaraRadera