måndag 28 januari 2013

The mother nature calendar.


Idag kände jag mig så missnöjd med alla bilder jag fotat, att jag först tänkte slänga
allt och strunta i bloggen. Men sen tänkte jag att äsch, skärp dig, sänk kraven. 
Det måste inte vara perfekt liksom. 

Och i bakgrunden skymtar dessutom vår tavelvägg som håller på att flyttas om 
och inte alls ska se ut som på bilden.

Men. Det jag ville visa var ju vår nya kalender. Många har säkert sett den innan. 
The mother nature calendar.
Det bästa med den här kalendern, förutom dom fantastiska 
bilderna, är att varje månad är ett löst ark. Inga spiraler eller annat tråkigt. 
Du sätter bara ihop den med en klämma,

Och så kan man rama in om man vill. Så himla bra, eller hur? 
Jag tänker att jag ska rama in oktober sen,  eftersom det är hela familjens månad 
utom min.

Ha en fin måndag!

Ps. Kalendern finns att köpa på Artilleriet.

8 kommentarer:

  1. Jag tycker den är jättefin! och om det där perfekta...har jag släppt. Livet är annorlunda, och fint precis som det är tycker jag. jag skulle inte orka blogga alls annorledes..
    tycker om den känslan du förmedlar, och dina bilder, såå mycket ..

    kramar Lycke

    SvaraRadera
    Svar
    1. tusen tack fina du... det är ju inte så att jag hos andra uppskattar det 'perfekta' - tvärtom... konstigt att man så lätt hamnar där själv ändå.

      stor kram

      Radera
  2. Fint tycker jag! Fin kalender och fin inspiration. Det ser ut som att du har det väldigt fint hemma också! Ha en skön kväll. /Elina

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla, det gör mig glad. Du har det himla fint själv hemma hos dig.
      kram Nanna

      Radera
  3. Du är så bra på att fotografera. Jag älskar din inredning och smak. Du är absolut min favoritbloggerska, snälla fortsätt blogga och släpp på kraven...

    SvaraRadera
    Svar
    1. med du, det här var bland det finaste jag hört. Så otroligt glad jag blir. Jag kommer fortsätta blogga eftersom jag tycker det är så himla roligt. Såna här kommentarer gör det så klart ännu roligare. Kram en onsdag

      Radera
  4. Du tar jättefina bilder! Man är alltid för självkritisk, ibland hade det varit kul att se sina egna foton med andra ögon för att opartiskt veta om man tycker de är bra, (men det är ju lite svårt!) Keep it up, du är grym! =) /Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snäll hanna, jaa så tänker jag rätt ofta faktiskt: vad hade jag tyckt om jag såg den här bilden på en annan blogg? :) Tack igen! kram Nanna

      Radera