lördag 16 mars 2013

Utlottning av finfina saker från Kvart interiör - TÄVLINGEN AVSLUTAD.


Idag startar jag en utlottning här på Så fint jag vill i samarbete med härliga Joanna som driver 
designbutiken Kvart interiör.


Kvart är en liten pärla som ligger vid Mariaplan i Göteborg. En av mina favoritbutiker helt klart, 
med produkter från bland annat: Fine little day, HAY, Coco boheme, 
House doctor och Tom Dixon.


I den här utlottningen får du som har lyckan att vinna första pris ett set med 
tre burkar, från KG design.
 

Burkarna ser ut som porslin vid första anblicken, men är i själva verket gjorda i 
silikon och lätta som bomull.
 

Den stilrena men ändå lekfulla designen gör att dom passar in precis
 överallt och är perfekta att stoppa washitejp, godis, smycken, 
pärlor eller vad som helst i.


Jag valde att mixa ljusrosa, svart och grå till vinnaren.


Den som har turen att vinna den andra lotten får ett A4 print från Seventy tree
Med coola, charmiga Knitty Kitty.


Lämna en kommentar med ditt namn så har du en lott i tävlingen. 
Om du dessutom gillar Kvart interiör på Facebook får du två lotter. 
För tre vinstchanser kan du länka till tävlingen på din egen blogg.


Jag hoppas så klart att fler ska hitta till Joannas fina affär, och självklart har hon även 
en jättesnygg onlineshop också.

Sådär. Det var nog allt. Hoppas du vill vara med!

 Du kan tävla fram till kl 14:00 på fredag.

Hej hej och godnatt.

75 kommentarer:

  1. Åh! Jag älskar Kvart och jag älskar din blogg och dina bilder! :) Vill vara med och tävla! / Helena Rydberg

    SvaraRadera
  2. Jag nästan dör så fina saker! Helt i min smak. Är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  3. Åh! Här måste jag va med och tävla. Så fina grejer!! Länkar på Facebook också. Ha en riktigt fin dag!

    SvaraRadera
  4. ojojoj... vilka fina saker! Kniper en lott och hoppas på turen!

    SvaraRadera
  5. Jag vill hemskt gärna vara med! Har gillar på fb också så två lotter till mig, tack. 'håller tummarna*

    SvaraRadera
  6. Underbart fina skålar, vill självklart vara med och tävla. Gillar på facebook med. Tyvärr så har jag ingen blogg så jag kan inte länka där, annars hade jag gjort det.
    Elisabet
    elisabetlight@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Söta burkar och det kan man ju aldrig få för mycket av. Ska gilla på Facebook och försöka länka...

    SvaraRadera
  8. Wow vad fint! Jag vill vara med att tävla. Gillat på FB också men någon blogg har jag inte. Kram!

    SvaraRadera
  9. Hej! Finfina saker! Jag vill vara med. Tar två lotter, gillar strax på FB också...

    SvaraRadera
  10. Anna Alfredsson17 mars 2013 kl. 01:38

    Åh, älskar butiken och vill självklart vara med i utlottningen! :) Gillar på facebook men har ingen blogg att dela med mig på.

    SvaraRadera
  11. Perfekta färgkombinationen! Skulle passa perfekt till våra nya grå väggar i hallen.
    Och vilket inspirerande fint hem du har!

    Vänligen
    Ellen Rosén

    SvaraRadera
  12. vakre vakre saker
    jeg er gjerne med
    full pott - 3 lodd og 3 vinnersjanser.
    riktig lekker blogg du har forresten

    en slik Man on the moon-poster er på vei til meg nå
    den er så flott :)

    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvaraRadera
  13. Johanna Aronsson! :)

    SvaraRadera
  14. Fina saker! Jag gillar på fb!
    Petra

    SvaraRadera
  15. Fantastiskt inspirerande blogg! Blir alltid lika glad av dina bilder :)
    Kram Amelie L

    SvaraRadera
  16. Hejsan, vilka fina askar! Jag lämnar härmed in tre lotter i tävlingen och håller tummarna. /Hanna

    SvaraRadera
  17. Jamen vad fina vinster!deltar gärna med en lott!/Petra Alm

    SvaraRadera
  18. Roligt! Har faktiskt köpt den söta mus-galgen därifrån efter att ha sett den hos dig. Jag vill jättegärna tävla!
    / caroline H

    SvaraRadera
  19. Åh så galet fina! Jag gillar på fb också//Åsa Bordal Andersson

    SvaraRadera
  20. Klart jag vill vara med och tävla! Kvart är bland det bästa som hänt Mariaplan, gillar skarpt (även på facebook). Riktigt kul att jag sprungit på din blogg också :)

    SvaraRadera
  21. What a fab competition, I love the shop, I love the print (my little girls bedroom walls are pretty bare right now and I've been looking for a lovely print like this for a while:). Consider all three (FB, Blog mention and comment done!). Hope you had a lovely weekend. /Niki

    SvaraRadera
  22. Så himla fina burkar! Jag vill vara med och tävla.

    SvaraRadera
  23. Finfina skålar som jag gärna vill tävla om. :)

    SvaraRadera
  24. Åh det här vill jag inte missa...Underbara skålar!
    /Malin

    SvaraRadera
  25. Vilken trevlig tävling. Jag är så glad över att Kvart har öppnat på Mariaplan...så mycket fint! :) Härliga askar! Kram

    SvaraRadera
  26. Så klart att jag vill vara med och tävla om de fina priserna!

    SvaraRadera
  27. Fina saker. Jag gillar på FB och kommenterar här såklart.

    SvaraRadera
  28. Hei, flotte saker. I'm in :) Christina A. Pedersen

    SvaraRadera
  29. Åh så fina saker! Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  30. Jag vill gärna tävla :) Nu har jag gillat på FB med! /Karin S K

    SvaraRadera
  31. Kanske nu...man får hoppas. Anita

    SvaraRadera
  32. Jag är med i utlottningen! :)

    SvaraRadera
  33. Åh, jag är gärna med! Gillar så klart på Facebook också:)

    /Karin

    SvaraRadera
  34. Hej jac vill oxå vara med på utlottning av så snygga grejer. Härlig blogg du har! /Anna i Lerum

    SvaraRadera
  35. Hej! Jag har precis hittat hit! Varvar nu att amma bebis med att plöja din blogg, gillar den mycket! Såklart vill jag vara med i utlottningen!

    SvaraRadera
  36. Underbar blogg, fanastiskt mysiga bilder och gottiga skålar som skulle passa PERFEKT i mitt lilla hem. Klart jag vill vara med i utlottningen! / Jessica Broms

    SvaraRadera
  37. Hej! Vilken fin blogg du har. Håller tummarna för en vist. /Rebecka
    (Min mailadress är becky_1000 @ hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Åh vilka tjusiga vinster, håller tummarna! Och tack för finfin blogg.

    /Kristina

    kristinalind(a)hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Vilka sötä burkar! Och din blogg är toppen!!

    /Riikka-Maria
    riikka.evans@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag är gärna med o tävlar:) Du har en underbar blogg som jag följer. Butiken Kvart är också en favoritaffär som jag för längesedan gillade på Facebook. Kramar Elin

    SvaraRadera
  41. Vilka underbara burkar! Jag hoppas att turen är framme.:)

    SvaraRadera
  42. Supersöta små burkar och print! Självklart vill jag vara med ;)
    //Emelie

    SvaraRadera
  43. Ååh, de där har jag klämt på många gånger men aldrig unnat mig. Jag gillar på FB och paxar två lotter.

    SvaraRadera
  44. Gillat på fb, check! Jag tar två lotter tack :) Med vänlig hälsning Petra Nordström (petramarianordstrom@gmail.com)

    SvaraRadera
  45. Jag är gärna med! En lott blir det eftersom jag inte har FB. Kram!

    SvaraRadera
  46. Oj, vad jag vill vara med!
    2 lotter tack, gillat på fb (Marie L-m)
    Håller nu tummar och några tår!
    Ha det så fint/ Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Ååååååh va super duper fina!!! Hade passat toppen fint i vårat färgsprakande hem.
    Vilken fin blogg du har,måste kika in jätte ofta!
    Hoppas allt är det bästa men dig
    kram kram å ha den bästa dan /Ewa Johansson

    SvaraRadera
  48. Oh vilka fina! Gillar speciellt locket på den rosa. :) Gillar på fb också. /Jessika G

    SvaraRadera
  49. Helt underbara burkar! Skulle vara så fina hemma hos mig :)
    Gillar på FB och håller tummarna :)
    //Jennie

    SvaraRadera
  50. Vilka alldeles strålande burkar. På mitt sminkbord hade de passat perfekt.

    SvaraRadera
  51. Vilka härliga pastelliga burkar. Man blir ju glad bara av att se dem.
    Det blir man även av din finfina blogg :)

    SvaraRadera
  52. Jag är gärna med! Kram Åsa

    SvaraRadera
  53. Jättefina! Vill vara med :-) och gillar Kvart på FB. /Hedvig

    SvaraRadera
  54. Så nu var det like:at på FB = vill gärna vara med i tävlingen! /Christina

    SvaraRadera
  55. Vad roligt med en tävling såhär mitt i vardagen! :)
    // Susanne

    SvaraRadera
  56. Vilka fantastiska skålar! Perfekta för sånt man inte vill ska synas men vill ha ändå har nära tillhands. Typ som nycklar och pennor och sånt. Bladen är också fantastiska med tydliga och häftiga detaljer.
    Elin Einarsson

    SvaraRadera
  57. Hejhej på denna kalla torsdagskväll
    Vet du en grej- jag har ingen blogg och har gått ut FB i nånslags försök till minfulness i vardagen (who am i kidding?), så det enda jag kan göra är att hålla mina tummar och försöka med detta inlägg!
    Hoppas Hoppas för skålarna är fullkomligt ljuvliga
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  58. Jag gillar din blogg väldigt mycket och blir alltid lika inspirerad av dina vackra fotografier och det du skriver! Jag vill självklart vara med och tävla. Jag gillar på FB också. Bästa hälsningar/Catrine

    SvaraRadera
  59. Är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  60. Jag besökte butiken kvart interiör i helgen och fick äntligen se allt fint live! Tack för fin inspiration. Kram Linda Hallberg

    SvaraRadera
  61. Vad fina grejer (och praktiska burkar när man har en ettåring som river ner och har sönder precis allting som kommer i hans väg)! Jag vill gärna vara med och tävla.

    SvaraRadera
  62. Jag vill hemskt gärna vara med och tävla! :)

    Jag tar 3 LOTTER tack!

    1. Linn Emerson
    1. Gillar på facebook.
    3. Länkar med en av dig lånad bild (hoppas det är okej?) och text gällande tävlingen i högerspalten i min blogg, http://lantligtmedstortl.blogspot.se/

    Nu hoppas jag på massa tur!!

    /Linn, linn_122@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Åh, jag vill vinna!!! Jag tar tre lotter.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  64. Har alldeles glömt av att vara med och tävla, tur på påminde en sista gång!

    Gillar på Facebook sedan tidigare och hoppas jag har turen på min sida den här gången!

    Trevlig fredag!

    SvaraRadera
  65. Älskar burkarna och gillar sidan på facebook! Håller tummarna!

    Lovisa Käll

    SvaraRadera
  66. Så himla fina :) Självklart vill jag vara med :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  67. Vilka super fina skålar, perfekta att fylla med pyssel. Jag vill vara med och tävla och jag gillar självklart på facebook.

    SvaraRadera
  68. Supersnygga skålar! Jag tävlar gärna! och jag gillar på facebook så klart. Kramar Angelica

    SvaraRadera
  69. Och jag som tittat in här lite då och då, sett de här fantastiska burkarna och tänkt, fasen så snygga! Så tävlar du ut dem! Det hade jag helt missat. Självklart så vill jag vara med och tävla!:) Kram kram!/Ninnie (ninnie@modeflickan.se)

    SvaraRadera
  70. Jag har varit och klämt på de dära burkarna med måste prioritera annat just nu.
    Det där med pengar och begränsningar är en utmaning sannerligen.
    Men nu tävlar jag med två lotter för att kanske kanske vinna en såndär fining.
    En på 70 verkar chansen vara just nu. Haha.
    Det är i vilket fall roligt att få vara med,

    ha en finfin helg bästa Nanna :)

    SvaraRadera
  71. Min syster är kär i de här askarna, vore en perfekt födelsedagspresent (hon fyller imorgon) :)
    Jag har gillat på FB o delat tävlingen på min blogg www.knoddensmamma.blogg.se
    //Riccie
    (riccie.sjoberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  72. Hej nanna!
    Har varken fb el blogg så en lott till mig :-)
    Din blogg är lika fin som alltid och t.o.m jag som tänker att påsken är lika med fula, smaklösa saker men blev allt sugen på lite påskpynt efter ditt påskinlägg:-)
    Kram
    Hanna B Andersson

    SvaraRadera
  73. Superfina saker! Helt bedårande askar i både färg och form.

    SvaraRadera
  74. Oj vilken härlig tävling. Precis favoritsaker. Håller tävlingen på än? Jag vill vara med! Går in på Facebook och gillar direkt! Kram

    SvaraRadera
  75. Gillar , gillar för hela slanten! Blev två lotter för mig o så hoppas jag på tur.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera