söndag 5 maj 2013

Tidigt på morgonen...


Äntligen sitter hyllorna uppe. Ett vanligt enkelt Elfa-system och jag är supernöjd.
Nu ska det bli lite ordning här.


Klockan 7 på morgonen packade vi upp böcker, storebror och jag.
Väldigt ivrig och hjälpsam var han och jag alldeles igenbommad i 
huvudet av förkylning.

Idag är det strålande väder ute, så jag tänker ta med mig kaffet
och sätta mig på balkongen. 

Hoppas att du har en fin söndag och att du gör något du tycker om.

Fler söndagsbilder hos Fabriken.
 

13 kommentarer:

  1. Jag tänker ofta att vi borde sätta upp ett Elfa-system, för att få ordning och reda, men det blir liksom aldrig av...

    SvaraRadera
  2. Fniss! Han kanske kan sitta där! Som en liten prydnad! Sötunge! Och hyllorna ser toppen ut!! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ja... :) Och tack! kram tillbaka

      Radera
  3. spännande med nya skisser och planer...fantastiskt roligt med kartan och fint med en liten som är storebror och som hjälper en att lasta böcker!
    njut i solen,
    go söndag!

    kramar

    SvaraRadera
  4. Din blogg är så fin! Jag blir alltid så glad när jag hittar ett nytt inlägg från dig. :) Hoppas du haft en jättefin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack snälla! Jag blir så himla glad...:)
      Hoppas du får en fin vecka!

      Nanna

      Radera
  5. Vad bra det blir! Vi har faktiskt gjort ganska exakt samma sak i helgen. Med elfa och allt:) Kram!

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga bilder! :) Jag skulle gärna vilja ha några elfa jag med. Snyggt och praktiskt! Kram Karin

    SvaraRadera
  7. Hej! Så fint!! Har precis upptäckt din blogg, blir alltid lika inspirerad! Vart har du köpt de små förvaringslådorna nere till vänster, ljusbruna. IKEA? Känner igen dem men kan inte hitta vart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej! Vad glad jag blir... tack!
      Lådorna kommer från Ikea.. har för mig att dom skulle utgå ur sortimentet, men är osäker på om det var alla storlekarna eller ej.

      Radera
  8. Hej! Så fint! Är också inne på ett Elfa-system. Vad har du för djup på hyllorna? Velar mellan 30 och 40 cm... det är ju bra om mycket får plats, samtidigt som det inte får bli för djupt.... tacksam för svar!

    SvaraRadera
  9. tack snälla!
    hyllorna är 30 cm djupa och jag tycker verkligen det får plats mycket. 40 cm hade nog känts lite väl djupt. Lycka till! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, då var nog min magkänsla rätt :-)
      Och du - underbart inspirerande blogg du har, jag är helt fast!
      Trevlig fredag på dig!

      Radera