fredag 14 juni 2013

Om igår.


Efter dagislämning panikröjde jag morgonstöket och satte in nya hundkex
i sovrummet.
 
Sen kom finaste Ulrika, Mackapär. Vi fann varandra lite extra på Instagram,
tror jag, när vi fick vårt andra barn nästan på dagen samtidigt. Vi följer
varandras bloggar och jag har hennes underbara mobil här
och hon har min karta hos sig.
 
Vi pratade och drack kaffe och det kändes så enkelt och bra. Och hon fotade en
del också som ni ska få se sen. Och som tack fick jag  världens
finaste present.
 
Det spritter verkligen till inombords när någon man aldrig träffat ändå har förstått
vad man tycker om.
 
Lomelinos glass. Hur vackert får det bli?
 
Finaste fredag och helg nu <3
 


9 kommentarer:

  1. härlig fredag till dig! vackra bilder ***

    kramar Lycke

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig dag! Väldigt fina bilder, som alltid.

    Vet att du frågade för ett tag sedan vad vi ville se mer av i din blogg, glömde skriva något, men jag älskar din blogg precis som den är. Dina bilder och dina ord. Ditt hem är en sådan inspiration.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken fin dag det låter som! :)

    SvaraRadera
  4. Så himla fina bilder, och tack igen <3 Kram!

    SvaraRadera
  5. Det allra bästa är att du är du. Dina bilder, dina tankar och din kreativitet. Så ändra inget :)
    Att titta på din blogg är för mig som att gå in i sagoslottet när jag var liten. Magiskt och vackert.
    Ses nästa vecka, kram

    SvaraRadera
  6. hej fina du,
    önskar dig en vacker, rofylld helg!
    kramar

    SvaraRadera
  7. Så fina bilder! Och den där glassboken verkar ju vara helt underbar! Bör landa i min brevlåda på måndag!

    SvaraRadera
  8. Så fantastiskt vackert!!!!

    SvaraRadera
  9. Vart kommer den fina klädhängaren ifrån? Skulle passa så bra med två i mitt sovrum. Tack för en fin blogg!

    SvaraRadera