lördag 29 juni 2013

Up the wooden hills.

Foto: Åsa Lännerström, Lisa Marie Andersson
 
Nu har Lisa Marie släppt sin kollektion Take me to the Hamptons 2013 part 1
Så himla fint är det.
Den översta, Esther dress skulle jag väldigt gärna vilja ha.
Och så gör hon origami av dom finaste pappren. Tranor och bollar. Och om man vill
vika själv kan man köpa en bunt av hennes egendesignade pappersark
Det var mitt lördagstips. Jag tycker som Lotta skrev här att vi ska vara generösa med
att länka och tipsa. Jag blir ju så glad och tacksam när andra länkar och berättar
om min karta.
 
Hoppas du får en fin lördag.

1 kommentar:

  1. Oh vilka fina papper! En gång i tiden kunde jag också vilka tranor... Blir lite sugen på att föröka mig på en ;) Håller med om att vi ska vara generösa med länkkärlek! Tack för tipset! Nu ska jag klicka mig över dit! // Emelie

    SvaraRadera