onsdag 3 juli 2013

Kvällen vid Röda sten.

 

 
Igår när barnen somnat åkte jag till Röda sten med dom här två fina.
 
 
Min syster Hedvig som är en av mina närmaste.
 

Och Christina, som jag älskar att ha i min familj.
 
 
Jag skulle egentligen mest ta gravidbilder,
 
 
men vi hade så roligt och skratten var tvungna att fångas i närbilder.
 
 
Vi delar nästan allt, Hedvig och jag, och nu ska vi äntligen få dela mammaskapet.
Behöver jag säga att jag är lycklig?
 

 
Dom kommer bli två fantastiska mammor och jag är så nyfiken på vem det är där inne...
 

 
Men det är extraspännande nu. Stort. Nästan magiskt.
 
 
För den här vackra magen bär på inte mindre än två små liv.


Jag undrar så vilka ni är... <3

 
Tack snälla Hedvig och Christina för att jag fick fotografera er.
 



10 kommentarer:

  1. Wow vilka underbara bilder och shit vad stor hon är hedvig. Är kompis med christina men inte träffat henne på ett tag så nu får jag ta och ringa henne.

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar spetsig topp en utav tjejerna har, vet du vad den kommer ifrån? Tror att jag sett en liknande på ett foto tidigare på din blogg? Vill oxå säga att jag gärna vill köpa en karta av dig men är på semester och kommer hem v. 29 igen, tror du att det finns kvar någon poster då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är samma topp du sett tidigare skulle jag tro eftersom den är min:) från hm, fast flera år sen... maila din beställning (med adress) till nannavanberlekom@gmail.com - jag kan vänta med att skicka den tills du är tillbaka.

      Radera
  3. Åh grattis till Er!! Tvillingar???? Underbart, vad glad jag blir för eran skull. Hoppas på att få träffa er med de små liven, vad spännande :)

    (Ja, detta var ju till H & C såklart)

    Och Nanna, stor kram till dig o din familj!!

    SvaraRadera
  4. Jag blir så rörd och berörd när jag ser de fina bilderna och läser texten. Nanna, du fotar och skriver så vackert och sinnligt.
    Hedvig och Christina, ni är så vackra och utstrålar harmoni inför det stora som är och ska komma.
    Men som mamma och mormor är jag ju partisk så in i bomben ...

    SvaraRadera
  5. i cannot understand the words but your photos tell such a lovely story. your blog is beautiful!
    xx

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder du tagit! Vad spännande med tvillingar - två fina syskonbarn på en gång!

    SvaraRadera
  7. Fina bilder, kul att se :) Ska bli trevligt att hälsa på.

    SvaraRadera
  8. Tack för era fina ord och lyckönskningar... Och Nanna, är så glad över att du fotade oss och det fina minne vi nu alltid kommer ha kvar. Vi är SÅ nöjda med bilderna!

    SvaraRadera