tisdag 20 augusti 2013

hej hej.


Just nu.
Är en raw bite och mer kaffe, en hög färgprover och en känsla av att snällalillan
sovenlitenlitenstundtill. så att jag hinner klart. bara.
 
Igår träffade jag Johan och Aart, grundarna och konstnärerna bakom Zizustadt.
Det får bli ett helt eget inlägg om det alldeles snart. 
Dom pekade och berättade och visade mig gator och platser ni inte ens visste fanns
och underbara historier att föra vidare.
 
Färgkombinationen gillar jag massor och dubbla tyger är ju perfekt på hösten. '
Mjuka och jättesköna. Skorna som jag skrev om häromdan
kommer från Zara baby.


3 kommentarer:

  1. Det där lät intressant. Äldre människor är så fulla av kunskap och jag lyssnar gärna på. Måste komma ihåg denhär bloggen för det inlägget vill jag gärna läsa.
    Linnéa

    SvaraRadera
  2. Vilka fina byxor. Här känns det som att allt hann växas ur innan det knappt blev använt:0 Rackarns du vad fort det går...

    SvaraRadera