tisdag 12 november 2013

Om färgerna och Rädda barnen.



Det här mörkret alltså.
 
Förutom kaffet och älskade lillasyster, tänker jag försöka måla hallen färdig med  samma
färg som i sovrummet: Nr S 3005-G20Y från Jotun.
 
 
Jag känner så starkt att jag vill göra något nu. Tillsammans kan vi ju, eller hur?
Om du beställer en Zizustadt här,  så skänker jag hälften av pengarna för varje print till
Rädda barnens insamling. Fram till söndag säger vi.
 

Och färgen på den här väggen är det många som frågat efter.
Kulör: B716 Vintage 3005-Y84R.
 
Det var det. Fin tisdag nu.
 

4 kommentarer:

  1. Hej Fina.
    Två flickor-samma tanke. Läste nu precis i din blogg om din insats för Filippinerna genom Rädda barnen. Jag håller på att fila på ett nyhetsbrev nu på kvällskvisten. I morgon skänker jag nämligen 20% av butikens omsättning för dagen till just Räddabarnen och deras katastroffond och insatser där långtborta.

    Kram på dej fina Nanna

    SvaraRadera
  2. For hottest news you have to visit internet and on world-wide-web I found this website as a finest website for newaest updates.


    Feel free to visit my page - medical negligence consultants

    SvaraRadera