måndag 9 december 2013

Julkola och några länkar.

                                                               
1 dl socker
3 msk smör
3 msk sirap
  3 msk kakao
 


Smält smöret, rör ner resten  och koka på svag värme i några minuter.
 
 
Jag har ju skrivit om den förr, men det här måste vara den simplaste kolan någonsin.
Godast också.
 
 
Lite pyssel här idag. Ett paket till lillebror i Japan ska det bli.
 
Mer julfint här i min och Ulrikas portfolio Och letar du vackra julkulor så kolla in
våra polska glittriga djur att hänga i granen... Och den här vackra månen skulle jag
rekommendera varenda en att köpa. Fint ändamål också.
 
Hoppas du haft en fin andra advent och att veckan börjar som du vill.
 

2 kommentarer:

  1. Så jäkla fina bilder! Jag tänkte precis lägga upp ett recept också! :) :)

    SvaraRadera
  2. Så fint att packa in julkolan i mönstrat papper! Istället för vanligt trist bakplåtspapper som jag gjort...

    SvaraRadera