fredag 17 januari 2014

Lite fredag.

  

  Idag har riktigt mycket ingefära fått slungas igenom centrifugen. Och kaffekoppen är av 
det största slaget. Usch vad trött jag är idag.


Jag önskar jag fick jobba mer med barnrum och styling. Det är nog bland det roligaste jag vet. 
Här är storebrors sida av rummet. Fast dom får ju dela på det mesta ändå.


Jag råkade krympa en av dom finaste hemstickade koftor i tvätten. Fy....


Och jag försöker äta bra. Springa, ligga på spikmattan och andas.

Nu ska jag hämta hem barnen och fredagsfika med en ny instagramvän. Kul!
Finaste fredagen till Er.

Och Ps. Jag kör bara på då som vanligt med bloggen, enligt önskemål. 
Tack för era fina kommentarer <3

2 kommentarer:

  1. Härliga foton med vacker färg. Bir glad av dem :) Ja, kör på din grej. Det blir alltid bäst till slut, då är mest hjärta med.
    Ha en härlig helg nu

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har och maten ser jättegod ut. Den hjälper nog till att få dig piggare.

    SvaraRadera