onsdag 26 februari 2014

Fin jobbdag.



Idag lånade jag min väns hus för att jobba i. Så himla kul att gå runt med kameran i någon annans hem.
Stellan var med mig nästan hela tiden <3


Vi har känt varandra så länge jag kan minnas och det känns alltid som hemma att komma till henne.
Det är snyggt, personligt och väldigt ombonat. Den mörka möbeln där
kommer från mina föräldrar.


Hon kom hem på lunchen så vi hann ses en liten stund. Jag hade med franskt valnötsbröd och hon fixade
soppa. Den fina keramikskärbrädan har hon också gjort. Helt underbar.


När jag kom hem hade jag fått paket... Som jag älskar dom här paketen
Och alltid med en mängd silkespapper runt i finaste färger som jag försöker återanvända
när jag  skickar mina kartor sen.

Nu är min arbetsdag slut och barnen ska hämtas men på fredag har jag en 
liten överraskning.

29 kommentarer:

  1. Så fint! Vet du möjligtvis vart tapeten i sovrummet kommer ifrån?
    mvh Jill

    SvaraRadera
  2. Ja! Det är Penelope från Sandberg. Den var faktiskt en del av jobbet jag gjorde den dagen. Visst är den fin!

    SvaraRadera
  3. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    SvaraRadera