fredag 7 februari 2014

I mitt kök idag.


Min dag började alldeles grönt. Kiwi och äpple i glaset och avokado på mackan.


I mars öppnar Sandberg sin nya webshop,
och jag och bästa Ulrika har fått i uppdrag att plåta allt som ska finnas där.
Vansinnigt roligt!


Just nu går den mesta tiden åt till att hämta inspiration, planera och förbereda.


Jag har så många idéer att jag knappt kan sova om nätterna...


Här är Gryning, Kaspar och Skymning och jag är lite förälskad i alla tre.

Idag är det fredag och jag har lovat mig själv att tagga ner lite inombords.

Fin helg nu.

7 kommentarer:

  1. WOW, så kul, Nanna! Skall bli roligt att se vad ni hittar på. Varmt lycka till!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Grattis! Vi har just (precis idag faktiskt) satt upp Gryning i vårt sovrum. Jag brukar inte vara så djärv, men blev förälskad precis som du och vi slog till direkt. Den är underbar!

    SvaraRadera
  3. Så toppenroligt för er! Grattis till uppdraget! Gryning och Skymning är verkligen finfina! Jag drömmer om någon av dem i ett av våra rum. :)
    /Christel

    SvaraRadera
  4. Åhh vad kul grattis till uppdraget :)
    Skymmning är ju helt galet fin, känner direkt att jag MÅSTe ha den och gärna nu i mitt stora rum, finns den ute nu å köpa den är ju den perfekta rosa nyansen!
    /7 Malin

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till fint jobb! Och den där skymning... oooo så fin!

    SvaraRadera
  6. Du har alltid så SJUKT inspirerande och söta inlägg :) blir glad härinne

    Ny post ute......skor som het inredning :)

    Ha en härlig vecka söt :)

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera