söndag 9 februari 2014

Linnea och fåglar i min hall.


Jag vill denna söndagskväll bara säga hej och berätta att nu finns Jonna Franssons nya 
fågelprint hos oss i kiosken. Numrerad, signerad och i begränsad upplaga. 
Så skynda om du vill vara säker. Visst är det himla fint?

Och just nu sitter Sandbergs vackra Linnea uppe i vår hall. Kanske får den stanna
kvar där. Om jag fick bestämma i alla fall.

Skön kväll nu. Och missa inte att följa med inne hos Mackapär också. Både här och 
där kommer ni få se mycket tapeter den närmaste tiden kan jag lova.

3 kommentarer:

  1. Snyggt print!! Passar perfekt i ditt vackra hem :)

    SvaraRadera
  2. Vilken drömtapet! Precis en sån jag gärna skulle ha i vår hall också :)

    SvaraRadera
  3. Väldigt väldigt fin!
    Jag älskar er lill a shop :)

    SvaraRadera