måndag 24 februari 2014

Lite från helgen.


Jag fick post från For good luck och ett sånt här fint kort som påminner mig om att ta hand om
mig lite bättre. I Plaza interiör har bästa Johanna stylat tre barnrum. Finheter från kiosken får vara med
och det är vi himla glada för så klart. Jag har ätit AKO-kolor hela helgen och jobbat
med sådant som jag inte hann med under sjukveckan.


Ett nytt plagg köpte jag också. Från Monki. Och naglarna är fortfarande röda efter fredagens fest.
Tre koppar kaffe har jag hunnit med idag men det här var nog sista.


Jag fotade en så väldigt fin träkrok/hängare igår, i den här miljön. Klicka in här om du vill se
Monsieur Dressup.

Finfinfin måndag nu. Hos mig känns det som vår.

7 kommentarer:

  1. här med, vårigt värre...
    mandelträd som blommar, så väldans vackert.
    ha en jättefin tisdag och vecka fina du!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Men alltså, AKO-kolorna! Trodde de hade försvunnit. Vart köper du dom?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom finns på Åhléns! Ganska dyra och smakar inte som förr tycker jag.

      Radera
  3. Riktigt snygg jacka!! Kommer vara riktigt användbar i sommar också.

    SvaraRadera
  4. Post från oss :) Kul. Det är alltid så fint här hos dig, som att öppna en karamellpåse. mums!

    SvaraRadera
  5. Laptop Bag Thanks for sharing this article. For more save huge money while Online Shopping offers. u can visit our site
    Very good article, I enjoyed reading your post, very good part, I want to tweet this to my followers. Thank you.

    SvaraRadera
  6. Nice work i love your work keep it up..... seohouse

    SvaraRadera