fredag 21 februari 2014

Om en klänning.


Den här klänningen köpte jag igår.


Jag fastnade för detaljerna. Som gnistrande små knappar i ärmen. Sömmen och 
den öppna ryggen.


Det här med bh får man ju fundera över.

Ikväll ska vi på fest, klänningen och jag, och jag minns faktiskt inte när jag var ute senast.

Hoppas att din fredag blir riktigt fin <3

Ps. Från Zara

Och Ps igen. Vissa av era kommentarer hamnar av någon anledning bara i min mailkorg 
men inte här på bloggen. Förstår inte varför det blir så. Vill bara att ni ska veta att det 
inte är jag som raderat något eller så.

9 kommentarer:

  1. Fin! Jag skulle satsa på en bh som verkligen syns, röd.... Annars finns det bh:ar där man korsar banden på ryggen och knäpper fram, på så sätt går bandet på ryggen en liten bit längre ner och syns då förmodligen inte. //Sanna .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! En sån som man korsar och knäpper fram skulle jag vilja ha för framtiden... bh-frågan dyker ju upp lite då och då liksom:)

      Radera
  2. Himla fin klänning :)
    och blogg!

    Christina

    SvaraRadera
  3. Underbar klänning. Nyfiken på hur du löste BH-frågan... Blev sugen på ett besök på Zara nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade faktiskt en helt vanlig bh, men den syntes inte så mycket när klänningen satt precis som den skulle :-) och så tänkte jag att äsch om nån ser min bh så är det väl skitsamma då.
      Jag kollar typ aldrig på Zara för min egen del, men då och då på baby.... men om man tittar noga så har dom en del fint!

      Radera
  4. Himla fin, väldigt mycket du. Känner även som du...längtan till mer, inga sjukdomar och känna lite flärd. Bara sjukdom sen Ygor åkte plus heltidsjobb på SVT. Hit med lite vår, sol och sköna möten. Hoppas vi ses snart, kram Josefine funderar även jag på kustfolk

    SvaraRadera
  5. Fina du! Du och klänningen var underbara! Och din blogg är ju så fin! Kram och tack för att du tittade förbi i fredags!

    SvaraRadera