tisdag 18 februari 2014

Om korgen och blommorna.


Tyget Greta från Sandberg har jag blivit lite kär i på sistone. Och blommor
älskar jag ju alltid. Egentligen skulle jag sy en hel hög med kuddar nu på förmiddagen,
men symaskinen krånglade så det blev bara en ynka.

Och korgen tog visst slut på några sekunder inne hos Sofia, men vilken
tur då att jag har Afro art så nära mig.

Klockan 11 idag släppte äntligen huvudvärken som suttit i sen i onsdags och
jag bara önskar önskar att det kunde få vara så här nu.

Och innan jag rusar till förskolan har jag två tips:

Kustfolk of Varberg. Dit ska i alla fall jag.

Mackapär Printshop. Hur grymt kreativ och företagsam är inte den här tjejen? 
Kolla in och inspireras.

Fin tisdag nu.


13 kommentarer:

  1. afabet adalah situs slot terbaik sepanjang 2023 dan telah berlisensi resmi dari nexus engine

    SvaraRadera