onsdag 29 maj 2013

Linné carafe, Håkan och blommor blommor...



Idag njuter jag av alla vackra blommor från igår.
Fick den finaste buketten av mina svärföräldrar, full av pioner som jag
tycker så mycket om.
 
Och jag fick Håkan! Så nu lyssnar vi ännu mer och längtar till nästa
lördag. Ska du dit?
 
Och kannan... Den har jag önskat mig hur länge som helst.
Jag tänker mig den både som vas och som en kanna full med citronvatten
och is i sommar.
 
Till kaffet äter jag René Voltaires chokladdoppade gojibär och körsbär
och på förmiddagen köpte jag en ny jacka som ni kanske kan
få se sen.
 
Och så lite Morris, fransk tvål och en notebook på det. Precis exakt
vad jag tycker om.



4 kommentarer:

  1. Pioner alltså, något av det finaste. Och körsbär! Och en jättefin kanna. Känns väldigt mycket härlig sommar över det hela! Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott fina du! Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis! Grattis! Åh, den kannan alltså. Som jag önskat mig hur länge som helst jag med. Skoj att se den hos dig! Och allt det andra vackra. Ögongodis. Maken skall hämta kartan på Posten i dag. Ser fram emot fantasistad hemma hos oss. Kram

    SvaraRadera